Menu
Καλάθι αγορών

Πολιτική Επιστροφών

Επιστροφές Προϊόντων – Αλλαγές Προϊόντων

Το Nanos-Store στοχεύοντας στην καλύτερη εξυπηρέτησή σας, παρέχει την δυνατότητα επιστροφής ή αλλαγής προϊόντων της παραγγελίας, στην περίπτωση που δεν σας ικανοποιούν. Κατά τις επιστροφές ισχύουν οι παρακάτω όροι κα προϋποθέσεις:

  • Στην περίπτωση που το προϊόν επιστρέφεται λόγω λάθους της εταιρείας μας, επιστρέφουμε την αξία της παραγγελίας και καλύπτουμε πλήρως τα έξοδα αποστολής.Προϋπόθεση είναι να μας ενημερώσετε άμεσα κατά την παραλαβή.
     
  • Στην περίπτωση που δεν ευθυνόμαστε εμείς, γίνεται επιστροφή της αξίας της παραγγελίας,αποστολή των προϊόντων στην έδρα μας και ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα μεταφοράς.
     

Τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία και κατάσταση. Στην περίπτωση που έχει αλλοιωθεί η συσκευασία ή το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί, δεν θα γίνεται δεκτή η επιστροφή.

Πολιτική επιστροφών

Οι όροι και οι προϋποθέσεις που περιγράφονται σε αυτή την πολιτική ισχύουν για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το ηλεκτρονικό κατάστημα της Κ.ΝΑΝΟΣ ΟΕ στην Ελλάδα μέσα από το διαδίκτυο στον ιστότοπο https://www.nanos-store.gr/

Ακύρωση παραγγελίας

Υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα.Για να προχωρήσετε σε ακύρωση της παραγγελίας σας, μπορείτε είτε να στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνση: info@nanos-store.gr, είτε να καλέσετε στο τηλεφωνικό μας κέντρο στο 2109619201 (με χρέωση σύμφωνα με την τιμολογιακή πολιτική του τηλεπικοινωνιακού παρόχου σας).Στην περίπτωση που έχετε ήδη προχωρήσει σε εξόφληση της παραγγελίας σας και η παραγγελία σας δεν έχει δοθεί στη μεταφορική εταιρεία, τότε θα σας επιστρέψουμε άμεσα την χρηματική αξία που αντιστοιχεί, με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήσατε την συναλλαγή σας (πιστωτική κάρτα, Pay Pal). Στην περίπτωση που η παραγγελία σας έχει δοθεί στη μεταφορική εταιρεία , τότε η επιστροφή της χρηματικής αξίας της ακυρωθείσας παραγγελίας, θα πραγματοποιηθεί με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήσατε την συναλλαγή σας (πιστωτική κάρτα, Pay Pal,) μόλις τα προϊόντα επιστραφούν στo Nanos-store.gr.. 


Η επιστροφή των προϊόντων που έχετε αγοράσει από το online κατάστημα της Κ ΝΑΝΟΣ ΟΕ. (
https://www.nanos-store.gr/) πραγματοποιείται μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφοράς εντός 14 ημερών από τη μέρα αγοράς.

Το αίτημα επιστροφής τίθεται σε ισχύ από την ημερομηνία που μας δηλώνετε την πρόθεση επιστροφής των εμπορευμάτων.

Εκτός των δικαιωμάτων που παρέχονται με την πολιτική επιστροφών, αναγνωρίζονται σε κάθε περίπτωση όλα τα δικαιώματα που ισχύουν για τους καταναλωτές από τις υπάρχουσες διατάξεις και τους νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης, καθώς και οποιοδήποτε δικαίωμα προκύπτει σε σχέση με τους όρους εγγύησης των προϊόντων.

Μεταφορά επιστρεφόμενων προϊόντων 

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε εμπορεύματα λόγω αλλαγής γνώμης, δεν επιβαρύνεστε με την δαπάνη επιστροφής των προϊόντων. Η παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων θα μπορεί να πραγματοποιείται μόνο από τη διεύθυνση που είχατε δηλώσει εξαρχής για την αποστολή τους και την οποία μας έχετε υποδείξει γραπτώς..

Συμφωνείτε να δώσετε στο συνεργάτη όλα τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε, συμπεριλαμβανομένων όλων των μερών και των εξαρτημάτων που τα απαρτίζουν.Κατά την παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων από το μεταφορέα θα υπογράψετε ένα έντυπο παραλαβής για να πιστοποιήσετε ότι πραγματοποιήθηκε η παράδοση στο μεταφορέα.
Αν δεν δύναστε να είστε ο ίδιος παρών κατά την παραλαβή των εμπορευμάτων από το χώρο, μπορείτε να ορίσετε έναν εκπρόσωπο που θα αναλάβει αυτή τη διαδικασία εκ μέρους σας. Ο εκπρόσωπος αυτός θα πρέπει να είναι ενήλικος και ικανός να επιβλέψει την παραλαβή των προϊόντων σας αντί για εσάς. 


Επιστροφή αντίτιμου αξίας επιστρεφόμενων προϊόντων


Εφόσον πληρείτε τις προϋποθέσεις επιστροφής, θα σας επιστρέψουμε το ποσό που αναλογεί στην αξία των εμπορευμάτων που επιστρέφετε με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήσατε την αρχική συναλλαγή (πιστωτική κάρτα, PayPal) εκτός αν επιθυμείτε άλλο τρόπο επιστροφής για τον οποίο θα πρέπει να μας ενημερώσετε γραπτώς. Επιπλέον, θα σας επιστρέψουμε το ποσό που δαπανήσατε για τα κόμιστρα μεταφοράς των εμπορευμάτων που αγοράσατε μέσω του online καταστήματος της Κ ΝΑΝΟΣ ΟΕ. (https://www.nanos-store.gr/) στο χώρο σας (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος μεταφοράς άλλος από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο που εμείς προσφέρουμε). 

Η επιστροφή του αντίτιμου των επιστρεφόμενων προϊόντων θα πραγματοποιείται το συντομότερο δυνατό. Σε κάθε περίπτωση, θα πραγματοποιείται αφού μας ενημερώσετε γραπτώς για το αίτημα επιστροφής των προϊόντων και εμείς δεχτούμε την επιστροφή τους καθώς και εφόσον τα προϊόντα έχουν παραδοθεί στη συνεργαζόμενη εταιρεία μεταφοράς/courier. 

Υπαναχώρηση

Η υπαναχώρηση είναι το δικαίωμα σύμφωνα με το οποίο ο καταναλωτής έχει στη διάθεσή του προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών για να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε, για οποιονδήποτε λόγο, ακόμα και αναίτια, και να ζητήσει αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Η προθεσμία αυτή ισχύει σε όλα τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης ενώ σε περίπτωση που ο καταναλωτής δεν έχει ενημερωθεί προηγουμένως για το δικαίωμά του αυτό, τότε η προθεσμία αυτή επεκτείνεται στους 12 μήνες.


Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει όσον αφορά στις ακόλουθες περιπτώσεις:

·         την προμήθεια αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελεγχθούν και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης

·         την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχετε θέσει εσείς ως καταναλωτής ή σαφώς εξατομικευμένων

·         την προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.

 ΔΙΑΦΟΡΑ

·         Ανωτέρα βία: Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ) δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail, προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε, υπό αυτές τις συνθήκες, την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Η Κ.ΝΑΝΟΣ ΟΕ. δεν φέρει καμία ευθύνη για όποια κατάσταση είναι εκτός δικής της υπαιτιότητας και θα κάνει ότι είναι ανθρωπίνως δυνατό για την καλύτερη δική σας εξυπηρέτηση.

·         Σε περιπτώσεις που έχετε καταχωρήσει μία ηλεκτρονική παραγγελία και κατά την παραλαβή διαπιστώνετε ότι λείπει κάποιο (ή κάποια) προϊόν από τη συνολική παραγγελία, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, ώστε να διευθετήσουμε όλες τις λεπτομέρειες που απαιτούνται και να σας αποστείλουμε τα προϊόντα που δεν παραλάβατε χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση.

·         Τροποποίηση των όρων του παρόντος: Το https://www.nanos-store.gr/ διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει τους όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών. H εταιρία αναλαμβάνει δε την υποχρέωση να ενημερώνει το παρόν κείμενο για οποιαδήποτε αλλαγή ή προσθήκη στους όρους.

Σε περίπτωση μη παραλαβής των παραγγελθέντων εμπορευμάτων (και εφόσον έχει παρέλθει μεγάλο χρονικό διάστημα από την καταχώρηση της παραγγελίας), παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@nanos-store.gr. Για την καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτησή σας, θα σας συνιστούσαμε να αναφέρετε τον ειδικό κωδικό παραγγελίας που έχει αποσταλεί στη διεύθυνση email που δηλώσατε κατά την παραγγελία σας.


Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην ελληνική νομοθεσία με την ΚΥΑ 70330/2015 και την Απόφαση 31619 ΦΕΚ 969/22.3.2017 (άρθρο 8) προβλέπεται η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Alternative Dispute Resolution στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο Πελάτης έχει πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα και διαμένει στην ΕΕ μπορεί να χρησιμοποιήσει τον ιστότοπο https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng για εξωδικαστική διευθέτηση της διαφοράς.

 

Η διεύθυνση αποστολής είναι η εξής:
Nanos-Store

Πόντου 62Α
1
6777Ελληνικό 

Συνοψίζοντας,στέλνετε το πακέτο με το προϊόν, τοποθετώντας μέσα ένα σημείωμα γνωστοποίησης του λόγου της επιστροφής. Εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις που περιγράφονται παραπάνω, η επιστροφή γίνεται δεκτή και ακολουθούνται τα περαιτέρω βήματα.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση επικοινωνήστε με e-mail μαζί μας (info@nanos-store.gr).